Gummidojjor med broddar???

T

Troll_Jahn

Tjenis! Undrar om någon här vet om det finns såna där gummi-dojjor som man kan brodda? Alltså typ såna "gympadojjor" som Hööks har? Har under en längre tid nu låtit pållen gå barfota och det går verkligen jättebra och vill inte gärna sätta på järnskrot igen till vintern bara för att jag ev ska kunna brodda. Har hört talas om att det finns men vet inte riktigt var man får tag i det. Nån som vet? :)

Jag har haft old Mac's och har letat efter broddbara skor innan men inte hittat några. Jag tror inte det finns.
Däremot så funderade jag på ifall man kunde dubba dom så som man göra med vinterdäck! Det borde fungera! :D

/Snorpan

Tackar er alla för svaren :bow: men finns det verkligen inga att få tag på i Sverige?
Annars får jag väl göra som Snorpan tänkte göra dvs dubba som ett bildäck :rofl: Kan kanske lämna in på en däckfirma? :D

Hej
Testade dubba mina old macs med bildäck, men detfungerade ej då gummisulan var för tunn

mvh/ Anita

:D Äsch jag var för snabb att klaga på länken. :o
Har hittat hemsidan. Det var ett litet pytte-stavfel bara.
Fast webshopen var inte igång ännu. Ska kolla senare.Tack för hjälpen :bow:

Nej det är inte på hemsida än men jag var på hovkurs hos dom förra helgen och då hade de just fått hem boa boots. De såg väldigt smidiga ut och lätta att knäppa på.
En bekant köpte ett par under veckan som gick.
Man kan ju maila dem om man är intresserad även om de inte har bilder än.
Anki

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 827
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 768
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 437
Senast: Motacilla
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Städprodukter
  • Ryggont

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat