gum ball - the bad boy

zilla

Trådstartare
Vad säger ni om det "korsningen"..

mamman är efter gum ball . Övrigt : startad. ca 90 000 i ins. syster med nastaq boy ,
Väntar ett föl efter the bad boy

Det jag är mest negativ till är gum ball. ! Bör jag ändra mig ??

Sv: gum ball - the bad boy

Alltid svårt att sia...Gum Ball är ju inte så man skrattar ihjäl sig direkt åt hans resultat i aveln...The Bad Boy är ju bara sisådär och borde kanske lämnat bättre ( har själv en uppf av honom) han har ju verkligen kanonstam iallafall.

Vad Gum Ball lämnar som morfar kan man ju heller inte veta, ibland kan dom ju hoppa över en generation.

Själva betäckningen ger ju en obalanserad linjeavel på Speedy Crown
http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?f=165154&m=teniz+ball&lang=swe&breed=warm

ÅÅ Gummi! :love: jag satt med honom när han gick över till trappalanda.. :cry:

Måste bara fråga, min foder häst är efter Gum Ball, vad är det för speciellt med honom?? varför inte ha för efter han??

För att han inte lämnat travhästar som presterat som förväntat.

Avlar man fram en travhäst vill man att den ska komma till start och kunna hävda sig i loppen. Hans avkommor har nog i de flesta fallen inte gett sina travintresserade ägare speciellt många lyckokickar.

jaha då hänger jag med, ja min foderhäst passade så hon fick heller aldrig börja på travet..

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 248
Senast: Lisa2014
·
M
Hästvård Hej! Det finns ju så många visa och hästkunniga här, så jag hoppas att kanske någon har någon ide på vad som kan vara problemet...
Svar
9
· Visningar
1 612
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod