Dilli_Blue

Trådstartare
Idag är mitt sto på 332 dygn o de kommer nåt gulaktigt från henne. Jag tvättade henne men när jag gick in med henne i boxen pufffade de ut lite gulaktigt igen.. Nån som ha någon aning om vad detta är??? Tack på förhand.

Sv: Gult klet

Kommer det "gult klet" ur spenarna? I så fall är det nog vaxproppar, och snart dags för fölning!

Så otydlig jag va. Gulaktigt ur henne där bak. Nån sa nåt om slempropp...?
Vaxpropp hade hon igår morse.

Slempropp kan det vara, är lite genomskinligt.
Är det gult som var så är det nog något annat.

Så här såg slemproppen ut på mitt sto samma dag hon fölade,såg den satt på benet och att hon va kletig bak,kanske är det den som kommit ur ditt sto???:)
Lycka till med fölningen nu snart!!!
DSC02138.jpg

Tack för alla svar. Bli nog att "vaka" inatt. Ha kameraövervakning så jag kan ligga i soffan o titta till henne. åhhh jag e nervös nu...

När de har förvärkar kan de krysta ut det som ligger samlat i urinblåsan som de aldrig får ut annars riktigt, gammal urin typ.

ahaa. inatt blev de inget föl.. jag börja bli trött... men men jag längtar såå efter de nu.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: ameo
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 287
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka