Sel
Trådstartare
Nej, de har sovit gott verkar det som. Tycker jag kan se minsta sprickan på ägg nummer tre från vänster, men det kan också vara rent önsketänkande.Ingen action ännu vad jag kunde se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, de har sovit gott verkar det som. Tycker jag kan se minsta sprickan på ägg nummer tre från vänster, men det kan också vara rent önsketänkande.Ingen action ännu vad jag kunde se.
Grymt ska bli spännande o se , jag fick själv 2 kullar inatt med en guldfärgad tupp som pappa.Nu är det på gång! Ägg nummer två har pippat! Haha, lätt att jag skippar gymmet nu på morgonen!
Spännandr!Nu är det på gång! Ägg nummer två har pippat! Haha, lätt att jag skippar gymmet nu på morgonen!
Nu är det på gång! Ägg nummer två har pippat! Haha, lätt att jag skippar gymmet nu på morgonen!
Men litet bilder kan ni väl dela med er av?Grymt ska bli spännande o se , jag fick själv 2 kullar inatt med en guldfärgad tupp som pappa.
Rörelserna är så små att det inte syns på kameran när de bakre äggen skakar, men titta!Spännandr!
Såg lugnt ut nu.
Slutar ju antagligen med att jag missar det hela, men vi får se.
Jag ser små hålRörelserna är så små att det inte syns på kameran när de bakre äggen skakar, men titta!
Tre ägg är spruckna nu.
Visa bifogad fil 144924
Kameran rörde sig helt plötsligt så jag slutade titta nyss. Så inte jag gjorde nåt av misstag.Rörelserna är så små att det inte syns på kameran när de bakre äggen skakar, men titta!
Tre ägg är spruckna nu.
Visa bifogad fil 144924
Haha, nej det var jag. Ibland är den väldigt känslig om jag råkar snudda skärmen. Jag har ställt in så att det bara är jag som kan ändra vinkel och greja.Kameran rörde sig helt plötsligt så jag slutade titta nyss. Så inte jag gjorde nåt av misstag.
Så bra. Jag tänkte att det borde vara så att man kunde ställa in det, men ville inte snoka omkringHaha, nej det var jag. Ibland är den väldigt känslig om jag råkar snudda skärmen. Jag har ställt in så att det bara är jag som kan ändra vinkel och greja.
Det värsta man kan se är mitt plyte och ett mycket ostädat sovrum. Kanske mardrömsstuff för vissa i och för sig.Så bra. Jag tänkte att det borde vara så att man kunde ställa in det, men ville inte snoka omkring
Haha, nejdå. Men ville ändå inte ifall du inte visste att du kinde råka visa det. Kan du kolla om den farit iväg igen. Såg inga ägg nyss.Det värsta man kan se är mitt plyte och ett mycket ostädat sovrum. Kanske mardrömsstuff för vissa i och för sig.
Kan prova om jag får för @Sel. Hinner senare idagMen litet bilder kan ni väl dela med er av?
Det är ju jättespännande!
Jag önskar jag kunde låsa fast den för mig själv också.Haha, nejdå. Men ville ändå inte ifall du inte visste att du kinde råka visa det. Kan du kolla om den farit iväg igen. Såg inga ägg nyss.
Edit: nu ser jag ägg igen.
Det är nog bara 2 gula sen andra färger.Det är klart, jag vill också se!
Aww, av hur många? De andra färgerna är säkert också vackra!Det är nog bara 2 gula sen andra färger.
Det här är ju långsammare än att vänta på att tarantellerna ska ömsa! Men ett fjärde ägg har pippat i alla fall.