Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog sagt det förut, men det är så intressant att få ta del av deras utveckling (och deras små påskfjädrar)!Kan ni se den ensamma lilla neonfärgade fjädern?
Visa bifogad fil 151308
Det är verkligen bara så "hoppsan!" hur de dyker upp.Jag har nog sagt det förut, men det är så intressant att få ta del av deras utveckling (och deras små påskfjädrar)!
Det är ju jättebra. Finns säkert fler som är i början av att föda upp fasaner som tycker det är väldigt tacksamt!Det är verkligen bara så "hoppsan!" hur de dyker upp.
Jag postar stadigt i ett fågelforum också för jag saknade verkligen (och saknar fortfarande) liknande uppdateringar att följa.
Härligt att de kan vara lösa lite sådär, de ser fantastiska ut.Lösa under övervakning.
Kommer kallad, men ej strax...
Jag tänker det! Jag saknar verkligen jämförelsebilder på unga fåglar, det är bara de showiga som syns. ...och pyttesmå kycklingar.Det är ju jättebra. Finns säkert fler som är i början av att föda upp fasaner som tycker det är väldigt tacksamt!
De har så roligt ute. Men lite orolig är man ändå. De KAN ju sprätta iväg helt plötsligt.Härligt att de kan vara lösa lite sådär, de ser fantastiska ut.
Förresten kollade lite kortvideos på os på youtube häromdan, vem dör inte upp där i raden av celebriteter ? Jo @Sel och Buttecup.
Smart!...och eftersom de fortfarande plockar fjädrar på hans rygg och jag inte hittar någon "sadel" i rätt storlek improviserar vi med ett trosskydd.
Visa bifogad fil 151367