Sel
TrÄdstartare
Man tager vad man haver! Det funkade lite sisÄdÀr, men nu har jag fÄtt hem en riktig "sadel". Hoppas den sitter kvar nÀr jag kilar upp ikvÀll.Smart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man tager vad man haver! Det funkade lite sisÄdÀr, men nu har jag fÄtt hem en riktig "sadel". Hoppas den sitter kvar nÀr jag kilar upp ikvÀll.Smart!
Det ser ut som att han har ett örhÀnge.
Men Ă„h!
Visa bifogad fil 151715
Eftersom jag kÀnner mig hemma hÀr i trÄden sÄ blir det en trÄdkapning och en uppdatering hÀr, kan man inte ha finast sÄ kanske man kan ha flest. En lyckad ruvning som vi inte visste om , en mkt duktig höna. Det ljusa i översta vÀnstra hörnet Àr en vÀrmelampa.
Jagar mina stressade fasaner in i buren igen.
Jag menar det hÀr var förra Tisdagen. Precis tio dagar sedan.Heja gult!
Plötsligt gÄr det fort! Jag tycker det Àr helt otroligt. Speciellt nÀr man har foton att jÀmföra med, skillnaden mÀrks verkligen.Jag menar det hÀr var förra Tisdagen. Precis tio dagar sedan.
Visa bifogad fil 151920
Det tvÀrhÀnder verkligen! Jag Àr sÄ glad att jag dokumenterar hela tiden, Àven om telefonen klagar för att den Àr full.Plötsligt gÄr det fort! Jag tycker det Àr helt otroligt. Speciellt nÀr man har foton att jÀmföra med, skillnaden mÀrks verkligen.
SÄ fin fÀrg de fÄr!
Eller hur! Flickorna ocksÄ faktiskt, jag ska ta nÄgra finare nÀrbilder pÄ dem med. Och det orangea Àr mycket skarpare i verkligheten, jag har svÄrt att göra Prim rÀttvisa i bild har jag mÀrkt men de senaste bilderna stÀmmer rÀtt bra.SÄ fin fÀrg de fÄr!