Grusa upp hage

Minsans

Trådstartare
Denna höst har verkligen varit hemsk här där jag bor och hästarnas hage är helt förstörd. Någon som har erfarenhet av att grusa upp en del av hagen, hur mycket har det kostar för er? Tänkte runt foderhäck och vid grindar i första hand. Eller någon som har något annat tips på vad man ska göra åt den här hemska leran? :(

Du behöver gräva ur en del och dränera. Typ som när man gör ridbana med olika lager.
Läste på FB att någon använt stora stenar som de fått gratis av ngn bonde (de plockar ju sten från åkrarna) i botten för att hålla kostnaden nere.

Om man snålar in och inte gör grunden ordentlig är det nog lika lerigt igen efter några år..

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 506
Senast: EZMK
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 116
Senast: ameo
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 195
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka