Grundlurad... Hästen har inte fått mat

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grundlurad... Hästen har inte fått mat

Till Madick och manhattan_2006, jag har rapporterat den här tråden på grund av erat barnsliga tjafs.
Ska ni hålla på sådär så använd er av PM funktionen och ta det privat.

Sv: Grundlurad... Hästen har inte fått mat

Återigen - om man vet att man inte kan och faktiskt ber om hjälp - hur ska man veta att man inte får rätt hjälp? Vad hjälper det att ni klankar ner på TS nu?

Jag stänger den här tråden nu, och med ledning av dessa citerade ord vill jag påminna om att det har funnits åtskilliga trådar i ämnet om bla hovar där människor tagit hjälp pga egen okunskap och sen har det ändå gått åt :devil: .
Skillnaden här är att man skyllt på hovis och inte på hästägaren.

Jag ser ingen skillnad.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 724
Senast: EmmaBovary
·
Hästhantering Min syster har en foderhäst sedan ungefär 3 veckor tillbaka. Det är ett 12 årigt sto av rasen Estnisk sporthäst. Hon är tidigare tävlad...
2
Svar
24
· Visningar
4 306
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 836
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 420
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar