lady_vip

Trådstartare
Nu har min ena hundjävel snott julskinkan:crazy: :devil: :crazy: :devil:

Jodå, den var bakom en stängd och låst dörr som hon har låst upp och öppnat....:cool: :cool:

//E
 
Sv: Grrrr

Sicken jäklar hund
Du skulle ha min "Ordningspolis" Han skulle ALDRIG låta nån sno nåt som han själv inte får äta :D

För några år sedan stod han vid julskinkan HELA kvällen o nåde den hund som bara TITTADE på den, själv skulle han aldrig ens fundera på att ta en tugga.....Skinkvakten :D
 
Sv: Grrrr

Min ordningsvakt missade detta, vilket fall som hade tjuven inte brytt sig, men polisen brukar skälla så att man kan komma på henne. Hon går här nu och funderar på om hon ska spy :smirk:

Så jäkla tråkigt med tjuvar, hon tar ALLT hon kommer åt. Snodde mammas paté på julafton, den var säkert jääääättegod...

//E
 
Sv: Grrrr

Min kompis hade en sån hund...ALLT fick hon tag på...även med stängda dörrar som du säger....

Nu gjorde vi det aldrig men hade ju planer på hur vi skulle komma åt henne....om man har nån sirenaktig nåt...sätter upp en webbkamera i köket...lägger ut lockbete och precis när hunden tar betet så sätter man på sirenen ( el vad det är)...dom är ju så ruskigt sluga och VET ju om man står på lur annars....
 
Sv: Grrrr

Lagotton lyckades bara slicka på julskinkan i år...
Förra året slickade hon på sillen (med spa och allt), snodde pepparkakor och snodde grönsaker....
 
Sv: Grrrr

Förra året klarade jag det, men året innan snodde hon julosten....

Numera tar hon inte längre det som står uppenbart framme eftersom vi har kommit på henne ofta, men sånt bakom dörrar är himla gott....

//E
 
Sv: Grrrr

Min bryr sig dessvärre inte om man tittar eller ej.
Har en gång haft "turen" att hålla i kastrull + lock vilka jag smällde ihop med ett rejält ljud när hon tänkte sno, hon sprang genast och gömde sig och jag tänkte "yes!".
Men redan samma kväll provade hon igen....
 
Sv: Grrrr

Min bryr sig dessvärre inte om man tittar eller ej.
Har en gång haft "turen" att hålla i kastrull + lock vilka jag smällde ihop med ett rejält ljud när hon tänkte sno, hon sprang genast och gömde sig och jag tänkte "yes!".
Men redan samma kväll provade hon igen....

HAHAHAHAH de där va skit kul ''yes'' :rofl: :rofl:
 
Sv: Grrrr

Mina jyckar samarbetar.
Tiken stjäl och hanhunden skäms!
När hannen kommer till en med öronen nere vid backen och inte vill titta på en då vet man att det kan vara idé och kolla tiken.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 178
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej! Jag och min sambo har stora problem med att lämna våran 17 månaders hund ensam. Vi har sedan länge tillbaka tränat enligt konstens...
Svar
3
· Visningar
893
Övr. Hund Hej! Vi har en hund i stallet (Greyhound) som vi flera tillfällen gett sig på hundar som ägs av oss som är inhyrda. Hunden i fråga ägs...
2
Svar
28
· Visningar
3 537
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 883
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp