Grovt språk ok?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grovt språk ok?

Såhär är det, alla moderatorer skriker jämt om att vi skall använda meddela moderator knappen mera , men sedan när man gör det får dom ändå inte meddelanden och när man påpekar att det tar lång tid gnäller dom om att dom inte är här :confused:

Jag minns en period för inte alls längesedan sisådär ett par månader kanske då kunde man inte ens lägga in ett svar förrän det försvann så fort gick det då? Vad har hänt på dessa månader :confused: :angel:

Jag minns en period för inte alls längesedan sisådär ett par månader kanske då kunde man inte ens lägga in ett svar förrän det försvann så fort gick det då? Vad har hänt på dessa månader

Ja och då gnällde man på det. :angel:

shady skrev:
Är du en kandidat då? :D

Ja, vi röstar fram Humeli till modde så blir det lagligt med hur mycket smilysar man vill ha å så får man skriva kaffetrådar, tjatter osv. Kort o gott jag vill ha tillbaka glädjen igen och då är det Humeli som tillåter detta :)

Boj skrev:
Ja och då gnällde man på det. :angel:

Men sitt inte och skyll på att ni aldrig är här då för på den tiden var ni minsann här 30 timmar om dygnet :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Gammeln skrev:
Ja, vi röstar fram Humeli till modde så blir det lagligt med hur mycket smilysar man vill ha å så får man skriva kaffetrådar, tjatter osv. Kort o gott jag vill ha tillbaka glädjen igen och då är det Humeli som tillåter detta :)

Ja gör det så kommer hela buke dö ut av tristess zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Gammeln skrev:
Joho visst serru´ skulle göra mig jätte bra som Moderator :smirk:
pom.gif
:p

Tycker iof inte att humlan behöver komma som moderator för den skull. Är faktiskt nöjd med dom flesta som är moderatorer. Vissa är man ju inte i kontakt med så mkt, som man är med andra.

Smilysar har väl aldrig varit förbjudna, inte många som klagat på dom heller, om man håller sig inom rimliga gränser.

Men det är ju ett fenomen som händer med jämna mellarum ändå här utan kafferep osv.

Snälla, måste du retas? Alla har vi våra olika sidor om vad vi tycker om och inte. Hummlan gillar sina smilysar, låt henne göra det då. Tycker du dom är jobbiga behöver du väl inte titta på dom.

Skulle jag dö ut av humlans smileys :confused: eller är du bara ute och åker rullstol som vanligt :idea:

Nej den har jag redan sett så många gånger , du måste väl ha något annat på lager

shady skrev:
Snälla, måste du retas? Alla har vi våra olika sidor om vad vi tycker om och inte. Hummlan gillar sina smilysar, låt henne göra det då. Tycker du dom är jobbiga behöver du väl inte titta på dom.

Ber om ursäkt då Mrs Humorlös :smirk:

shady skrev:
Tycker iof inte att humlan behöver komma som moderator för den skull. Är faktiskt nöjd med dom flesta som är moderatorer. Vissa är man ju inte i kontakt med så mkt, som man är med andra.

Smilysar har väl aldrig varit förbjudna, inte många som klagat på dom heller, om man håller sig inom rimliga gränser.

Men Humlan är ju den som sprider lite glädje här och förstår att man vill ha lite roligt. Humlan kan gott få vara övermoderator :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
Bukefalos Efter att ha varit väldigt passiv i mitt skrivande här på Bukefalos. Men ändå varit här och läst nästan varje dag, har jag börjat att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 017
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar