D
DayDreamDancer
Sv: Grovfoder..?
Tycker du det så.. ja, bra. Dock delar jag inte din uppfattning. Men det är lugnt.
Tycker du det så.. ja, bra. Dock delar jag inte din uppfattning. Men det är lugnt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NEJ, det är inte att ta i. Det är oacceptabel hästhållning. Punkt.
hos oss skulle man ibland behöva en truck för att köra fram kraftfodret till boxen![]()
Ja, jag tycker inte att det är rätt, långt ifrån rätt! Men jag tycker att det är det är väldigt grovt att säga att någon vansköter sina hästar.
Men håller med om att det är fetfel. Men vanskötsel vill jag inte kalla det. Men sen är det upp till var och en att sätta en etikett på saker och ting.
NEJ, det är inte att ta i. Det är oacceptabel hästhållning. Punkt.
Jag har stått på dyra, "fina" inackoderingsstall tidigare. Ridskola etc. Då fick man max 6 kg hö till stor häst!!! Visserligen 15 år sedan.
Hur är det nu förtiden runt om i landet? Får t ex inackoderingshästar i stall vid storstäder 20 kg hö om dagen?
Och ni som har hästar hemma på minimala ytor. Hur mycket hö får era hästar? Det är ju ganska utrymmeskrävande att ha 20kg/dag hö per häst hemma.