Grönt kort!

M

Muffins

Om man tar grönt kort, kan man ha det hela livet utan att det "går ut".

Kostar det någon avgift per år att ha grönt kort?

Sv: Grönt kort!

Vet inte riktigt hur det är med gröna kortet men tror det följer med dig genom åren. Licensen måste du däremot betala in varje säsong. Summa beroende på om du tävlar som junior,lokal osv osv.

Man betalar för att ta grönt kort...men sedan är det som sagt inga årliga avgifter och det räcker hela livet.

hejsan!:banana:

Jag har grönt kort och på min ridklubb kostade det ca 200 kr att ta grönt kort. då fick man 4 teorilektioner o det gröna kortet.
När man har betalat den avgiften behöver man inte betala mer utan har det gröna kortet i hela livet utan några andra kostnader.

Det gäller livet ut... och man behöver inte förnya det eller nått sånt .

Hm, vet ni om kortet det står i något register någonstans? Jag tror nämligen att jag har tappat bort mitt kort:confused: Jag tog det nämligen när jag var åtta år, sisodär tio år sedan.. :angel: Kanske man kan få ett nytt?

När jag tog mitt kostade det 100 kr. och det kommer gälle hela livet ! :smirk:

Liknande trådar

Tävling Vet inte om det blir rätt prefix, men jaja. Hur fungerar tre- och fyraårstest? Jag har en medryttarponny som jag rider in, och med honom...
Svar
2
· Visningar
1 199
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 612
Senast: Badger
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 053
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar