Grönt kort

Hästmänniska :))

Trådstartare
Hej.
Jag funderar på att gå grönt kort kurs. Men jag har ingen häst just nu utan letar men går det att göra ändån?? Och hur går man med i en klubb? Mailar man dom eller hur gör man?

Du behöver inte ha egen häst för att gå kursen men du kommer behöva ett intyg på din ridkunskap
Vad gäller medlemskap i en klubb så Léger du upp en klubb på nätet som ser trevlig ut och kollar hur du ansöker om medlemskap, det är väldigt olika från klubb till klubb

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: MiniLi
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 271
Senast: Badger
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
880
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag är lärd att när man andas in, spänner sig diafragman, kortar ner sig och lungorna kan därmed expandera. Detta gör att andas in och...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama