Grönt kort?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Itzyditzy

Trådstartare
Hej! Jag har planer att börja tävla i höst. Finns det någon här som är från Skåne och vet någon klubb som håller grönt kort kurser? :)

På tv står alla klubbar med, även dem som inte har det! Har ringt runt till några stycken redan. Så jag försöker här också! :)

Sv: Grönt kort?

Det vanligaste är nog att kurserna hålls på våren. Tror inte det finns så många just nu tyvärr...

Sv: Grönt kort?

Jag tog mitt på Malmö ridklubb för några år sen. Men vet inte om de fortfarande har kurser.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 059
Senast: Raderad medlem 147980
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 944
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka