Grönt kort?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Itzyditzy

Trådstartare
Hej! Jag har planer att börja tävla i höst. Finns det någon här som är från Skåne och vet någon klubb som håller grönt kort kurser? :)

På tv står alla klubbar med, även dem som inte har det! Har ringt runt till några stycken redan. Så jag försöker här också! :)

Sv: Grönt kort?

Det vanligaste är nog att kurserna hålls på våren. Tror inte det finns så många just nu tyvärr...

Sv: Grönt kort?

Jag tog mitt på Malmö ridklubb för några år sen. Men vet inte om de fortfarande har kurser.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
810
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 036
Senast: Squie
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 958
Senast: fixi
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama