Grönt kort förälder - barn

Asa_S

Trådstartare
Min tio-åriga dotter, kan hon tävla på mitt gröna kort som jag tog då Adam var länsman eller måste vi fortfarande gå någon kurs tillsammans?

Sv: Grönt kort förälder - barn

Ett grönt kort har ingen utgångstid utan din dotter tävlar på ditt kort tills hon är 13 och kan ta ett eget.

Sv: Grönt kort förälder - barn

Jag själv tävlar ju fortfarande på mitt gröna kort, så att det gäller vet jag :). Tänkte mer om det var något mer vi behövde göra, dottern var ju långt ifrån påtänkt ens då när jag tog det.

Men då så, då går vi "bara" igenom TR här hemma tillsammans, jag behöver ändå uppdatera mina kunskaper på hoppsidan själv. Tack för svar!

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 461
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 111
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
836
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka