Grenar till fånghäst?

Josssefine

Trådstartare
Stämemr det att man kan ge de grenar, att det inte är någon fara..
Isådanna fall vad är det för grenar man ska ge?

Sv: Grenar till fånghäst?

okej men de andra är bra? typ björk och pil?
Har inte vågat ge henne det än, ville höra lite här först..

Man brukar slänga in grenar till hästarna så de har något att "pilla" med. :)

Jaha, var det så :)

Trodde ts menade att det var i stället för mat för att det var en fånghäst :D Sorry......:o

Åja det finns dom som förespråkar kvist o halmdiet till hästar oxå. Det som är mest skrämmande i sammanhanget är att det finns folk här i vårt land som fodrar sina hästar så.

okej, så det är inget farligt? tex o jag klipper ner lite björk ris? ska jag ta av de löv som finns?
Eller de är inget farligt med de På?

okej, så det är inget farligt? tex o jag klipper ner lite björk ris? ska jag ta av de löv som finns?
Eller de är inget farligt med de På?

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
960
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
599
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Vad behöver man egentligen ge till sin häst utöver grovfoder såsom hösilage?
Svar
3
· Visningar
331
Senast: skogaliten
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer