S

SCAN

pb05.jpg

Sv: Gremlins?

både bilden och texten på bilden säger mig att det där inte är en familjehund.. *inte gilla*

kan även hända att det var jäkligt missvisande.. ganska dålig idé att läögga ut en sån bild här utan att förklara exakt vad sidan och hunden innebär?

varför måste jag förklara vad sidan och hunden innebär, jag visade en bild bara på en inte så vacker hund. vad sidan innebär kan ni väl gå in och kolla själv? det är en sida som gjorts av några i södertälje

Håller definitivt med om att de svaga fördomar man hade, fördubblades minst, efter att ha sett denna sida. Nu säger jag inte att alla pitbullägare har hunden som pittförlängare, men utan tvekan har vissa det, de på sidan tex.

tänkte på det igår när jag åkte bil, kom en ung kille som gick på ett sådant sätt att det såg ut som att han tyckte han var ballast i stan, hade en hund med sig som jag först(storleksmässigt) trodde var en boston terrier, men sen tänkte jag att en sån "tuffing" kan inte äga en sån hund, mkt riktigt, i kopplet var det en pitbull valp.
Tragiskt när människor skaffar sig en sån underbar hund som dom eg är för att känna sig tuffa

Ja, inte bara för att det är patetiskt, utan för att hundarna ofta inte mår särskilt bra, eftersom de inte blir omhändertagna på ett värdigt sätt. De ska ju vara skräckinjagande, och då kan det ju hända att hunden kommer lös, och "råkar" bita en dagisunge i ansiktet... Tex

"Något speciellt djur du älskar?
Jag älskar Pitbulls för dom upphetsar sej själva oh fuckar ur, helt psykiska, haha"

:crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 730
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 042
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 883
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama