graviditets test till mina ston?!

fuzeta

Trådstartare
Hej!

Jag hittar inte på nätet var man kan beställa hem graviditets test till sitt sto. Jag köpte nått som jag inte kommer ihåg vad det hette för ungefär 4 år sedan. Någon som kan tipsa om något riktigt bra,som inte är krångligt eller kostar mycket?

Tack på förhand!

Sv: graviditets test till mina ston?!

Om du söker på "Dräktighetstest häst" på Google.se så hittar i alla fall jag en sida som säljer grav.test för häst allra längst upp :)

Dräktighetstest, please...

Det är männsikor som är gravida.

Hej!

Jag hittar inte på nätet var man kan beställa hem graviditets test till sitt sto. Jag köpte nått som jag inte kommer ihåg vad det hette för ungefär 4 år sedan. Någon som kan tipsa om något riktigt bra,som inte är krångligt eller kostar mycket?

Tack på förhand!

avelssto.se

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 851
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 877
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 876

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka