Gravid trots mens?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

_Marie_

Hur vanligt är det egentligen?
Vi har under en längre tid försökt att bli gravid, men när det äntligen tog sig så slutade det i missfall. Jag trodde att detta skedde i vecka 6 eller nåt sånt, men på vul visade det sig att jag var 4 veckor längre gången än vad jag trott.
Jag har med andra ord haft en helt normal mens under pågående graviditet.

Nu är jag så nojjig!! Har fått mens i går, men nu kan jag ju inte lita på att mens verkligen betyder "misslyckat grav.försök" längre.........
Nu blir besvikelsen istället dubbel - först när mensen kommer, och sen ett minus på stickan...

Någon som varit med om blödningar under graviditet?

//Marie

Sv: Gravid trots mens?

Ja.. jag hade mensliknande blödningar i början av graviditeten som alltid dök upp på utsatt "mensdatum"... Den varade dock bara en
dag eller två och försvann sen helt...

Lycka till!

Sv: Gravid trots mens?

Tack!

Min blödning betedde sig helt och hållet som en vanlig mens...

Men men, jag köpte ett gravtest iaf i måndags och testade negativt. Nu är det bara att ta nya tag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag behöver så många råd jag bara kan få i det här läget. Det är närmligen så att jag kanske är gravid. Jag slutade med p-piller...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 412
Senast: MM
·
Gravid - 1år Jag fick min senaste mens nån gång runt den 20e oktober, mellan 20 och 24 iaf. Kommer ihåg att jag tyckte den var konstig men minns...
2 3
Svar
57
· Visningar
18 720
N
Övr. Barn Frågar på detta forum eftersom jag antar att de flesta här har läst en grav test ngn gång... Bakrund: Hade vid ett par tillfällen...
2
Svar
24
· Visningar
8 068
Övr. Barn och nej, det här är ingen "Är-jag-gravid-tråd" Jag fick min son i december -09. Efter besök hos BM började jag äta cerazette och har...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama