Gravid - Ökat Levaxinätande?

Capel

Trådstartare
Ni som har varit/är gravida och käkar Levaxin, ändrade Ni Er dos under graviditeten eller låg Ni kvar på ordinarie dos? (Själv har jag opererat bort min sköldkörtel och käkar pga detta Levaxin).

Sv: Gravid - Ökat Levaxinätande?

Jag äter 50 mcg om dagen och har gjort i 10 år eller så. Jag ändrade inget under eller efter graviditeten.

Sv: Gravid - Ökat Levaxinätande?

Det beror ju helt på värdena under graviditeten. Mina värden kontrollerades väldigt tätt när jag väntade barn och några gånger behövde doseringen justeras.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Kropp & Själ För 1 år sen ganska precis opererade jag bort en stooor hjärntumör. Vid inskrivandet vägde jag nästan 63kg. Efter 2 mån började jag...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: tanten
·
Hundhälsa Behöver bolla lite om ngn varit med om liknande. Har en liten Chihuahua kille på 12 år som har konstaterat hjärtfel/klaff fel sedan...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: super
·
Hästvård Vetetrinären har konstaterat att mitt 25-åriga halvblodssto har en skada/inflammation i en tand efter en gammal tandfraktur. Hon äter...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat