gravid men vill inte. uppdatering- hur de gick.

Sv: gravid men vill inte. uppdatering- hur de gick.

Tack för uppdateringen, nu rinner tårarna utmed mina kinder av glädje istället för av sorg.
Jag visste att din syster skulle klara det här galant och jag är så oerhört glad att jag fick rätt.
Krama din syster från mej och önska henne all lycka.

Vilken historia som tom fick ett lyckligt slut!
Jag har också följt båda trådarna och inte kunnat släppa det så det var riktigt kul att få en uppdatering. Hälsa och krama din syster så mycket!

NU blev jag alldeles rörd !

Vad underbart att allt har löst sig och att din lillasyster och hennes familj mår så bra !

KL

Håller med övriga. Skönt att det fick ett lyckligt slut.

Hoppas på en lika lycklig fortsättning.

UNDERBART att höra!
Både att "vetinget" faktiskt valde att verkligen bli mamma, inte bara att föda barnet. Och att pappan har accepterat och finns med i bilden - det är ju inte alltid så självklart...

Jag har tänkt på den här tråden (och den förra) nu medan jag har rensat ut bland urvuxna barnkläder, eftersom jag då kände att jag hade kunnat bidra med lite.
(PMa om det finns behov....)

Önskar er alla ALL tänkbar lycka!

Läst igenom den här tården, och blir så GLAD av alla människor som är redo att hjälpa till när det behövs! Helt underbart att läsa om!

för var dag som går så tänker jag mer och mer på henne, hon är ju min..

min sambo säger bara: men visst är det skönt att det är över nu iaf?
men jag tkr inte det., jag saknar henne...men vet inte hur jag ska berätta det...

och hur skulle jag ha råd?.

allmänt deppigt och virrigt inlägg, men ville bara skriva av mig lite..

Jag såg ett fantastiskt inslag på TV en gång. En ung tjej hade överlämnat sitt barn för adoption när hon var i din ålder. Adoptivföräldrarna var fantastiska och "bjöd in" henne på barnet, men då hade den unga tjejen själv valt adoptivföräldrar för sitt barn.

Det hela hade resulterat i att den unga tjejen fick vuxna i sitt liv som värnade lika mycket om henne som deras barn. När barnet blev lite större så hade det mamma, pappa och mamma(namnet) vilket var den unga tjejen.

Nu var tjejen äldre och ångrade inte sitt beslut en endaste dag. Allt för barnets skull!

Jag tycker du skall höra dig för om möjligheterna att få vara med och utse adoptivföräldrar. Det är inte säkert att familjehemmet är intresserat?

*kl*

Tack för uppdateringen, vi är uppenbarligen många som har undrat :)

Vad underbart att höra att allt gått så bra till slut! :laugh: :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 151
Senast: lizzie
·
Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
3 016
Senast: Lickety
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 334
C
Hästhantering som engagerade flera. Det var en tråd om hur man skulle göra med hästen efter en flytt och det kom fram att det varken fanns stall eller...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Popcorn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka