gravid..igen

Status
Stängd för vidare inlägg.

lillsmurfagirl

Trådstartare
har problem!!blev gravid förra året vid jul(trots p piller) nu e jag gravid ännu en gång..(trots att jag varit hur noga som helst med p pillrena och inte missat nåt)

Har inte vågat berätta för min pojkvän..har bara berättat för en kompis. Sa när jag gjorde aborten förra året att jag aldrig skulle göra om det.. menn jag vet inte.. jag vill inte gå igenom det igen, men jag vet inte om jag vågar behålla det..har ganska struligt redan nu som det är med familj och skola. funderade ett tag att ta ett sabbatsår(går nu andra året på gymnasiet) men nu vet jag inte..

ehövde skriva av mig lite antar jag..vågar inte riktigt berätta för pojken..han kommer nog inte vilja ha det. men jag vill behålla det fast ändå inte.

Sv: gravid..igen

Usch vad jobbig sists. Men du måste prata med honom, ni är ju två om det. Det känns säkert bättre när ni prata om det och kommer fram till ett gemensamt beslut.
Prata med honom nu!

Håller med zask! Prata med killen!
Jag tror det kommer kännas lättare för dig när du fått prata med någon... Det kanske är lättare om ni kommer fram till ett beslut gemensamt?!

Skickar samtidigt med en *tröst-cyber-kram* för att du hamnat i en så jobbig situation... Hoppas det löser sig på bästa sätt, oavsett vilket beslut ni tar..

Inte gråta nu *tröstkram*

Ni kommer säkert hitta en lösning.....Du ska inte bära detta själv utan tillsammans med honom.

Prata med honom ni har ju ändå gjort barnet tillsammans.
Det här kanske inte är mycket till tröst :cry: , men du verkar ha väldigt lätt att bli gravid :crazy:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 988
Senast: Enya
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 897
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka