Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
någon som blivit gravid för tredje gången utan mens däremellan? Jag hade mf i augusti, ma i oktober utan mens emellan och vill nu helst försöka direkt igen utan mens emellan. Är det en dum idé tror ni?
Jag fick rådet av min gyn att vänta en mens för att få bort eventuella rester av slemhinna osv och det var efter första missfallet. Det sa hon typ 3 dagar efter att jag blev gravid igen så det gick väl sådär
Jag blev gravid tre gånger på raken utan mens emellan. först fick jag två missfall, resultatet av den tredje gången fyllde 1,5 förra veckan
Om du själv känner dig fysiskt och psykiskt redo så finns det inga hinder. Det är helt upp till dig.
Själv hade jag två tidiga missfall som rent fysiskt inte var värre än en kraftig mens. Därför tyckte jag att det kändes ok för mig att prova direkt igen
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.