F
fundera
hej!
behöver mest få skriva ner mina tankar och funderingar.
Vet att det finns tusen sånna här trådar men jag postar en ändå...
Allt började med att min mens som alltid är vid samma tidpunkt, inte dök upp...
Väntade och väntade men den kom aldrig...dock hade jag mensvärk under en hel vecka(det brukar jag inte ha sen jag börja med p-piller, ca 5 år sen)
några dagar senare kom väldigt ömmande bröst och även humörsvängningar som min stackars pojkvän fått stå ut med...
Den här månaden fick ja mensvärk igen, obehagligt och ont och mens...i en dag....sen tog de stopp....
Har gjort grav-test och det visade ingenting, pratade med bm och hon tyckte jag skulle göra ett nytt...
men hur stor är chansen att det är något när testet inte visar något och jag dessutom äter p-piller!!
åt en antibiotika-kur i slutet av jan/början av feb.
de kunde slå ut p-pillrena men hur stor är sannolikheten???
p-piller ska ju skydda men känner mig något förvirrad över allt detta just nu...
en massa svammel men hoppas nån förstår ungefär vad jag menar....
nån som varit med om något liknande eller kan ge mig något tips o råd??
behöver mest få skriva ner mina tankar och funderingar.
Vet att det finns tusen sånna här trådar men jag postar en ändå...
Allt började med att min mens som alltid är vid samma tidpunkt, inte dök upp...
Väntade och väntade men den kom aldrig...dock hade jag mensvärk under en hel vecka(det brukar jag inte ha sen jag börja med p-piller, ca 5 år sen)
några dagar senare kom väldigt ömmande bröst och även humörsvängningar som min stackars pojkvän fått stå ut med...
Den här månaden fick ja mensvärk igen, obehagligt och ont och mens...i en dag....sen tog de stopp....
Har gjort grav-test och det visade ingenting, pratade med bm och hon tyckte jag skulle göra ett nytt...
men hur stor är chansen att det är något när testet inte visar något och jag dessutom äter p-piller!!
åt en antibiotika-kur i slutet av jan/början av feb.
de kunde slå ut p-pillrena men hur stor är sannolikheten???
p-piller ska ju skydda men känner mig något förvirrad över allt detta just nu...
en massa svammel men hoppas nån förstår ungefär vad jag menar....
nån som varit med om något liknande eller kan ge mig något tips o råd??