Gravid?? el bara utebliven mens??

raggarn

Trådstartare
Fattar inte så mkt..började känna att jag var små illa mående på jobbet på morgonen..började tänka på när jag hadde mensen sist vilket var runt 15-16 jan..brukar få precis samma dag(helgen) men har inte fått mensen är lite öm i brösten som vid ägglossning har gjort grav test men det var neg?
kan man vara gravid endå?? har 2 barn sedan tidigare och de har visat positivt!

Sv: Gravid?? el bara utebliven mens??

den kommer nog snart ;) säkert för att jag hafft lite mkt nu ett tag !

Ja, om hormonnivån inte blivit tillräckligt hög än kan testet visa negativt även om du är gravid. Testa igen om några dagar ifall mensen inte dykt upp :)

Provade igen :) gravid v 5-6 kastade det första provet för fort man skulle vänta 5 min det missade jag!

Japp roligt trotts att jag bara trodde jag var stressad och mensen hoppat :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 458
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 469
Senast: Kaos
·
N
Övr. Barn Frågar på detta forum eftersom jag antar att de flesta här har läst en grav test ngn gång... Bakrund: Hade vid ett par tillfällen...
2
Svar
24
· Visningar
8 073
G
Gravid - 1år Jag gjorde ett positivt graviditetstest nu för bara en halvtimma sen. Använde ett digitalt med veckoindikator som sa att det har gått...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 456
Senast: Jaahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info