Grattis Ville och hans matte

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Geezer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 671
G

Geezer

Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det var ett kanon bra beslut enligt mig.

Villes öde

:bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana: :bump: :bow: :banana:

Härligt att det finns vettiga människor i alla fall. Förhoppningsvis får matte en massa nya kunder p.g.a. all PR :banana:

Det var ett klokt beslut och verkligen på tiden att de fick klarhet i det.

ett jättebra beslut tycker jag!!!
I luleå finns en liten yorkshireterrier som är i en kiosk... han är såååå söt och förmodligen blir alla kunder charmade... han går utan koppel på stan och har söta små kläder på sig på vintern.... :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 238
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 146
Senast: Otherside
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 304
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 304
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skänkla mer?
  • Hull..?