GRATTIS MALIN

P

pialotta

Otroligt bra att vinna Europafinalen, åååå så kul!!
Det har varit en tråd här tidigare där några tyckte att hennes stil har förändrats till det sämre, att hon skulle rida som de tyska grbbarna, men det tycker inte jag, hon rider fint och lätt.
Jättebra!
:bow:

Blev så glad så jag skrek när hon red i mål! :)
Dock är hennes låt urusel..

ja...ja måste såga att jag håller med SanchoPancho....den där låten...*suck*...det är nästan pinsamt jue :o...iiiiiih! :bump:

japp, osså på hemmaplan å allt!!
Men jag blev ännu gladare för
Angelie von Essens seger, för hon var
mer otippad, hon vann över bla. van der Vleuten
och Pessoa... Dessutom kommer vi nästan från samma stad!!

Vad kul att hon vann :banana:! Hade varit kul och vara där i Scandinavium! Hela stämningen med en skrikande och applåderande publik när våra egna svenskar vinner är så speciell :)!

Jag har inte hört hennes låt, men anade att den skulle vara usel.
Hon borde hålla sig till hästeriet, eller hur!

Ja verkligen ett grattis.. Men tyckte Flippan stundtals såg lite låg ut.. toutchade i ett antal hinder, ej klockrent.. men Jätte bra ändå..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 008
Senast: super
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 094
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 640
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar