Grattis Lillsis

Arrangören för denna utställning är inte medlem i SPAF och SH och därför så kan inte uppfödaren till Patsy tillgodoräkna guldpoängen till Patsys mamma.

Äsch, mamsen har ju två diplom att lägga till samlingen och klass ett hoppning ;)

Thank you thank you.

Bilder är på framkallning, hon eh stod inte still men rosetterna lär man se iaf ;)

Connemarasto

Hold Patsy Labelle
Född 2000 hos Fam. Holdhause, Askim
Gulbrun, skj stj, snp, vtvbs
e. Carnaby Patrick Hooligan RC 79 u. Hold Double Belle RC 1014 ue. Countach Campbell RC 75

BIS och BIR på Mälardalens Ponnysällskaps utställning på Jälla, Uppsala den 3 / 7 -04. Domare: Vanessa De Quinsey och Michael Sharpley från England.

Michael Sharpley har fött upp Connemaror under många år under och var mycket förtjust i Hold Patsy Labelle.

Loggan

Grattis vännen!

Ge Patsy en stoooor puss från mig!

Förresten, kom på att jag lovade dig massa foton på Packie för jättelänge sen! Du har inte fått dom än va?

PM:ar en internetadress till dig där du kan hämta dom!

Puss!!! :bump:

BILD!

patsybis.jpg

Taget av Marie Nilsson på Stuteri Exzentric.

Re: BILD!

Vad snygg hon har blivit sen sist jag såg henne,(ungponnyutställningen) då var hon fet och mindre utvecklad. Kul att det går åt rätt håll :)

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 373
Senast: Freazer
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 877
Senast: Bison
·
Övr. Barn Dottern är morgontrött och ogillar frukost. Men om hon inte äter något så blir hon såklart väldigt hungrig i skolan innan lunch och...
Svar
4
· Visningar
397
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka