Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stod det när jag nyss loggade in på buke. Det måste väl vara nåt mojs? Jag stängde direkt, livrädd för bluffakturor . Tänk om det var sant, jag kanske hade vunnit nåt pris?
Hur såg rutan ut? Om det var bukefalos-färgtema på den med mer, samt något som antydde att det hade med bukefalos att göra så är det antagligen ingen fara.
Nej, jag tänkte också så, hade det varit buke-färger osv hade jag nog klickat där det stod att jag skulle. Men den var helt blå och det fanns inte en antydan om buke nånstans.
Det finns en reklamruta som ser ut så. Jag har oxå fått upp den ett par gånger. Jag kommer inte ihåg vad det är reklam för, men när jag klickade på den så kom det upp en websida där det stod att jag vunnit ett pris och skulle erhålla det så fort jag lämnat mitt kreditkortsnummer och betalat portot..... hmm, tror inte att man är så dum!!!
Det är nog ingen fara så länge man bara stänger ner det.
Och det var nog med all säkethet inte från Buke....
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.