Grattis 2009

Sv: Grattis 2009

KL

Lite osäker på om Humelibumlan fortfarande deläger Right Over? Hursomhelst....grattis till tredjeplatsen i Midsommarloppets final på Lindesberg idag! Fyra var för övrigt Scarly, tränad av lie på buke, grattis där med.

Fyra var även Fnobby på Rättvik, gratulerar. Lite plåster på såren efter gårdagens debacle.
 
Sv: Grattis 2009

Tack! :laugh:

Grattis Peak till femteplatsen idag på Årjäng!

Och grattis ni andra med förstås! :banana:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Peak till Saga Cinderellas andraplats på Linde idag! Och Grattis på födelsedagen också:)
 
Sv: Grattis 2009

Vet inte vilken tråd man ska lägga detta, men...

Stort grattis Ghost till ett finfint kval med Moa Millpond! Vilken bra tid!!! Ut på banorna med er snart nu!!! :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Grattis 2009

GRATTIS MOA, EVA & ASTRID till er toppenfina prestation i kvalet. Det är sånt som gör en uppfödare supernöjd :d
 
Sv: Grattis 2009

Vill också Gratta Ghost till Moas kval !!!
Grattar även Gimmie som är uppfödare (tror jag) :bow::bow::bow:
 
Sv: Grattis 2009

knapplån. tror att ägaren finns på buke till travhästen Victory Mercy "nisse" som kom 2:a på rättvik i Måndags :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Grattis, Vällingby – i år fyller du 70 år! Mitt i stämde träff med tre personer i centrum – som alla växt upp eller levt en stor del av...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 612
Senast: Badger
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag fyller min älskade under bara fantastiska Voffi ett år 💙💙💙 Jag kan inte ens tänka hur det skulle vara om jag inte hade haft min...
2
Svar
28
· Visningar
1 779
Fordon Har en gammal Volvo från 2009 som stått nu någon vecka pga köpt ny bil. Imorse när jag skulle starta den så gick det inte, är snö och...
Svar
17
· Visningar
1 111
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp