Grattis 2009

Sv: Grattis 2009

Mognat snarare... vissa mognar sent, tänd har hon alltid varit.. :angel:

Stort grattis till det nya rekordet och fjärdeplatsen... :bump:

Jag håller med, vissa mognar sent. Men brukar det inte vara de stora man säger är sena? :angel:

Jag hoppas fortfarande på tant-året. Jag har förresten en kompis som fått igång en elvaårig valack som också putsat rekordet fint i år med bra placeringar! :bump:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Netted vars passhäst Xanthos Crown idag blev tvåa på Vincennes och tjänade 17.500 Euro! :bow:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Netted!!!

Och grattis Indyhope till Quincy Jets andraplats i dag! :idea:

Och om jag inte har helt fel så knep j_m_b eller hur nu nicket är en penningplacering i samma lopp
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Fnobby till 3:placeringen med Quidia ikväll! Vad bra hon var :)
 
Sv: Grattis 2009

Tack:) Fast gissa hur jobbig "gammel-chefen" är när han sänkte rekordet med mer än 2 sekunder...? :cool:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Grattis, Vällingby – i år fyller du 70 år! Mitt i stämde träff med tre personer i centrum – som alla växt upp eller levt en stor del av...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
R
Samhälle Klockan är knappt lunch och jag har sett flertalet personer (obs som framstår som rätt "normala") lagt ut grattis på internationella...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 604
Senast: Badger
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag fyller min älskade under bara fantastiska Voffi ett år 💙💙💙 Jag kan inte ens tänka hur det skulle vara om jag inte hade haft min...
2
Svar
28
· Visningar
1 768
Fordon Har en gammal Volvo från 2009 som stått nu någon vecka pga köpt ny bil. Imorse när jag skulle starta den så gick det inte, är snö och...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Amma till valpar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp