Gratis webhotell?

replica

Trådstartare
Någon som vet om det finns några gratis webhotell som stöder PHP eller formulär för e-mails (det allra enklaste). Använder mig för nuvarande av freewebs.com och geocities, men de stöder (tydligen) varken PHP eller formulär.

Tack på förhand!
 
Sv: Gratis webhotell?

AlmetosDon skrev:
Någon som vet om det finns några gratis webhotell som stöder PHP eller formulär för e-mails (det allra enklaste). Använder mig för nuvarande av freewebs.com och geocities, men de stöder (tydligen) varken PHP eller formulär.

Tack på förhand!

inte en aning.. de flesta gör nog inte det utan att ta betalt
 
Sv: Gratis webhotell?

Det värsta med gratisplats på nätet är att så snart man kommer till en sån sida så blir man ju fullständigt dränkt i reklam så det egentliga budskapet och ens egna alster får ju knappast plats. Det är en av anledningarna till att jag kör egen webbserver.
 
Sv: Gratis webhotell?

Och det är den anledningen jag betalat för mitt utrymme så man slipper reklam och det USH
 
Sv: Gratis webhotell?

Testa att söka genom denna och titta för att se om du hittar det du söker:
http://www.freewebspace.net/
Sökfältet är det som står SEARCH Personal free hosts.
Däremot så finns ju risk för att webhosts av detta slag försvinner eller förvandlas till betalhotel vilket du får hålla i minnet.
En annan sida att söka på är denna:
http://www.free-webhosts.com/free-php-webhosting.php
Du kan ju fotsätta att ska på nätet själv ;)
Bra sökord är free webhost php :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 185
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 215
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 463
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp