Gratis Videoredigeringsprogram

Milene

Trådstartare
Jag har en ny dator, och behöver ett videoredigeringsprogram. Förut har jag haft Windows Movie Maker, och det duger gott åt mig. Nån som har nåt tips på ett likvärdigt gratisprogram? För- och nackdelar?

Jag har en ny dator, och behöver ett videoredigeringsprogram. Förut har jag haft Windows Movie Maker, och det duger gott åt mig. Nån som har nåt tips på ett likvärdigt gratisprogram? För- och nackdelar?

Hade motsvarande problem för en månad sedan och det är verkligen en djungel. Movie Maker i gratisformen dög inte alls (behövde klippa och fixa lite)

Hittade ett open source verktyg som heter Open Broadcast Studio som funkade superbra. Inte lika enkelt i angreppssätt men fyllt av finesser.

Jag testade VideoPad, gratisversionen. Total nybörjare, min dotter har alltid redigerat filmerna. Jag tyckte den var lätt att lära.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Wille
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
175
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 446
Senast: Johanna1988
·
IT & mobiler Behöver en ny mobil, med bra batteritid och helst en bra kamera. Tar bilder dagligen, både på ungarna och djuren. Ofta rör de sig ;)...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka