Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skriver numera alltid allt i Google Docs. Vi har på jobbet, men jag har även ett privat konto. Assmidigt! Dessutom försvinner inget.
Vissa ställen man söker jobb på ska man ju bara klistra in ett personligt brev, och där förstår jag absolut att Google docs kan funka. Men går det att bifoga ett dokument därifrån, om man exempelvis ska söka ett jobb via mejl?
Jag varnar för den här tanken.Dessutom försvinner inget.
Jag varnar för den här tanken.
Ingenting som sparas i molnet är garanterat att finnas åtkomligt för dig på lång sikt.
Något att tänka för dem som fått för sig att spara familjebilder på onlinetjänster.
Du kan ladda hem dina docs som en massa olika filtyper så att det går att bifoga. Det bästa är ju alltid att skicka med pdf, för det kan alla alltid läsa.Vissa ställen man söker jobb på ska man ju bara klistra in ett personligt brev, och där förstår jag absolut att Google docs kan funka. Men går det att bifoga ett dokument därifrån, om man exempelvis ska söka ett jobb via mejl?
Jag stängde av icloud här för ett tag sen - hade jag inte sparat separat hade allt försvunnit eftersom det är gjort så att det då raderar på datorn. Det vart helrent på dokument! Nu föreslog den att "spara kopia" vilket var tur det! Aldrig mera molntjänster. Dricker surf och gör nätet segt samt att datorn istortsett inte går att köra på batteri. Det var min upplevelse av eländet, har liknande erfarenhet av google. Jävla meck att flytta ihop det och rensa dubletter som blir då mm.Jag varnar för den här tanken.
Ingenting som sparas i molnet är garanterat att finnas åtkomligt för dig på lång sikt.
Något att tänka för dem som fått för sig att spara familjebilder på onlinetjänster.