Gråsuggor

Soffan74

Trådstartare
Hej!
Är det några som har gråsuggor som husdjur?
Jag har ett gäng i 2 baljor
Dairy Cows (kossor), Tropiska gråsuggor och några svenska
Föder mest upp dem som foder till mina akvariefiskar
Tropiska grå gråsuggor på bilden
20190630_113020.jpg

Jag har tropiska orangea (Porcellio scaber) som städpatrull i ormterrariet och en koloni vanliga grå (Oniscus asellus) som jag tänkte odla ett par generationer på innan jag använder dem, eftersom de är viltfångade. :) Skojiga små typer tycker jag!

Jag har tropiska orangea (Porcellio scaber) som städpatrull i ormterrariet och en koloni vanliga grå (Oniscus asellus) som jag tänkte odla ett par generationer på innan jag använder dem, eftersom de är viltfångade. :) Skojiga små typer tycker jag!
Bebisar
20200915_174059.webp

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 318
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 410
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 292
Senast: dobbis
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
23 153
Senast: iiantazie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar