Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man sådant? Jag vet bara var man köper utsäde i 25 kg säckar och kan man äntligen få lite nytta av hästbajset?
Tror inte det kommer av sig självt snabbt.Vi har gjort en massa grävarbete här på tomten och nu är det en massa kala lerpartier runt huset. Ska man så lite gräs eller kommer det av sig själv? Det har varit någon slags naturgräs här innan som vi har kapat med röjsågen.
Och havre jag har fått havre i mina pallkragar med hästbajsOm du vill ha en äng av timotej och de andra sorterna i höet, så mocka ut rent hästbajs och lägg i en liten ministuka i några veckor. Sprid sen där du vill ha ängsgräset toppa med lite hö (gärna höspill, med mycket frö) och vattna (låt det inte bli en hård torr kaka).
Men det är inte alls samma sak som gräsmattegräs. Det blir högväxande bete av det, och kommer säkert ha en hel del ogräs också.
Vill du ha fin gräsmatta så följ instruktionerna från gräsmattefrösäcken. Finns att köpa på Granngården, byggbutiker, mfl.