Gränslösa män och era egna gränser?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, varför ska vi enas om det ? Tjejer i min längd har större issues med min längd. Så är det bara.
Även om det är ett problem spelar det ingen roll i sammanhanget. För att det är något som är statiskt.
Dvs, något jag inte kan påverka. Take it or leave it ungefär :)

Nej det är inte så. Men du väljer skylla på det. vilket står dig fritt. Men inte kommer leda till något - där har du rätt, det är statiskt eftersom du inte vill det ska vara annat.

Nej det är inte så. Men du väljer skylla på det. vilket står dig fritt. Men inte kommer leda till något - där har du rätt, det är statiskt eftersom du inte vill det ska vara annat.
Jag skyller inte på min längd.
Jag skyller inte på tjejer som har längd preferenser. Jag bara konstaterar att i 2 av 10 cases så var det uppenbart en stor issue.

Sluta kalla mina analyser för att jag skyller på saker och ting. Det är just bara analyser.
Om ingen har förstått det ännu så gillar jag att analysera. Det betyder inte att jag tror att mitt största problem att träffa en tjej beror på min längd. För det har jag aldrig trott. Möjligtvis om jag hade varit 160 cm

Jag skyller inte på min längd.
Jag skyller inte på tjejer som har längd preferenser. Jag bara konstaterar att i 2 av 10 cases så var det uppenbart en stor issue.

Sluta kalla mina analyser för att jag skyller på saker och ting. Det är just bara analyser.
Om ingen har förstått det ännu så gillar jag att analysera. Det betyder inte att jag tror att mitt största problem att träffa en tjej beror på min längd. För det har jag aldrig trott. Möjligtvis om jag hade varit 160 cm

Du angav nyss dina besvär berodde på din längd, ditt utseende och dåliga sociala skills...

Mod är välkommen att låsa tråden. Då den har spårat ut för långt från original ämnet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: MiaMia
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka