Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade den bruna fläcken vart mindre hade den där ninen vart exakt likadan som min Piraten/Skrajsa..
Fan vad läskigt.
Fast Piraten dog för några månader sedan
hehe okej fast grejjen är det att det här är inte samma kanin det är flera fast jag håller inte alls reda på dom hehe....som sagt är det 8 sammanlagt så det är typ omäjligt att hålla reda på dom
Det kanske är en väldans vanlig färg
Fast vad jag fick höra då var att Skrajsa var en icke godkänt variant av B&W eftersom han hade en stor kåla-färgad fläck i nacken och var lite småbrun under magen (fast mest vit).
Vi begravde honom igår btw, han har legat i frysen i vinter ( ) men bara för att han råkade dö på vintern så vill man ju fortfarande begrava honom.
Nu ligger han där brevid Marsvinet Hubbe och Kaninen Kajsan som dog för 1½ år sedan pga tandanomalii samt min första kanin Kalle som blev 11 år... jag saknar allihop
Hermelinen på bilden är INTE black and tan utan svart otter, det är steget innan tan oc här blekare med vit buk som ni ser. En tan har gul som minst men annars orangeröd mage.
hehe ookej..fattade inte mkt av det så kaninerna jag lagt ut är INTE black and Tan??.......hänger inte med rikitg vad är skillnaden på black and tan och svart otter eller vad det hette ??
Gargamel var Black and Tan, men jag har för mejj att Combat också e d men men...vet inte ens vilken som är vilken i den där kaninburen Combat å Bauta ser typ lika dana ut men men...ska höra med famlijen
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.