Granit 546

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon som vet om han lever fortfarande?
Han togs ur avel 2003 då han fyllde 30, och jag kan inte minnas att jag hört att han skulle dött.

Är det någon som vet om hingstar ur Goldfisch II:s linje ger långlivade avkommor? Tänker på att Granit åtminstone blivit 30 och att Goldlöwe blev typ 28. Att Gotthard blev kring 30 år känner jag till.

Sv: Granit 546

Verkligen ingen som känner någon som känner någon som känner Granits ägare eller nåt?

Undrar oxå om han lever? Har ett helt underbart sto:love: efter honom och vill gärna höra om det finns någon som har någon avkomma efter Granit och hur de är.

Tar upp en gammal tråd.

Jag skulle också vilja veta om Granit lever. Ridsport brukar ju rapportera när en hingst dör och jag har inte sett något.

Har ett Granit-sto som är helt underbar. Vänlig och snäll och jättetrevlig att rida.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 445
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 322
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka