Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Trodde att jag hittat min ras i Bullmastiffen
Men efter att ha ägnat dagen till att läsa allt som går att läsa om GD
och dessutom hittat flera uppfödare på nära håll
så ska jag tjata på sambon att åka och hälsa på några stycken
Och när jag tjatat på honom lite mer (läs MYCKET mer ) så kanske, bara kanske
Ganska onödig tråd, men man blir så sugen då alla andra också verkar vara i hundköpstankar
Det är ju riktigt underbart, då ska jag ta kontakt med dom och höra efter om dom planerar valpar. Sedan när valparna är ca 3 veckor dyker jag och sambon upp.
ALLA vet att man inte kan åka därifrån förens man tingat en liten
Jag har 4 gulingar hos min andra familj Och en tigrerad på samma ställe och sen min svarting här hemma Sen kommer det en till guling från USA om 9 månader, och en sista guling från Finland om ett tag också. Amerikanaren var egentligen min bäbis men det vart så himla mycket trassel så låtsasmamman fick ta över där..
Det kommer att komma en blå pojke förhoppningsvis, fast inte förräns om minst 3 år..
Dom är fina
Gillar de tigrerade (har bara sett en endsaste ) och de blå.
Men de är lite stora så om man har trångt blir det kanske lite jobbigt. :smirk:
Skulle gärna ha en annars.
Men det blir nog en Bernard Sennen istället när min nuvarande vovve går ur tiden... tror jag, men man vet ju aldrig
Åh så kul! Min hund är 50% grandis, andra hälften pointer... Han ser ut som en liten GD (56 kg/70 cm) fast med lite mer spring i benen och större fågelintresse!
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hundavel & Ras
Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...