kolblakkur

Trådstartare
Undrar om det finns någon billig GPS att sätta på grimman, så att man kan se hur hästen rör sig i hagen? Vill alltså ha så att man hur/var hästen rört sig inom en viss tid, inte var den står för tillfället. Finns det jag söker?
Har kollat på Hoofstep, men det är inte aktuellt.

Kolla på GPS för katt eller hund. Har inte provat själv men vet att det finns en mängd olika.

Jag har kollat lite, men de verkar bara visa var djuret är och inte hur det rört sig.
Okej. Första träffen jag får så står det att den visar vart djuret är och vart det har varit. Men har inte läst vidare om det så kanske inte visar någon längre tid? Men det verkar ju finnas som visar vart djuret varit iallafall.

Okej. Första träffen jag får så står det att den visar vart djuret är och vart det har varit. Men har inte läst vidare om det så kanske inte visar någon längre tid? Men det verkar ju finnas som visar vart djuret varit iallafall.
Har sett den, men tyckte den var för dyr :angel: Vill mest bara testa över ett dygn typ, som en kul grej. Kom dock på att jag har en Fitbit som eventuellt kan användas:idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
980
Senast: tara
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 473
Senast: Brynja
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
718
Senast: Miingla
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka