GPA Speed air eller John Withaker ?

F

foxtrot

Vilken är snyggast? John Withaker hjälmen ser väldigt elegant ut medans GPA hjälmen ser mer sportig ut, tycker jag . Nu är det så att jag ska köpa mej en ny hjälm och jag har hittat en begagnad GPA speed air för 3000 kr (jag vet, inte helt riskfritt att köpa begagnat) och jag tycker att den är snygg . Så vad tycker ni? En nästan helt ny GPA eller en helt ny John Withaker?

p.s Jag visste inte vart jag skulle lägga tråden så jag la den här d.s

Sv: GPA Speed air eller John Withaker ?

Alltså jag har värsta bestlutsångesten.. JW är ju som sagt elegant men den är ganska uttjatad. de finns ju en kopia från Charles Owen också , ser den nästan exakt lika dan ut?

kopia? :confused:

jo men jwn är ju finare, speeden är mera flashig..

JW'n är ju tidlös så att säga. En sån kan man alltid köpa och ändå vara säker på att den är modern om ett par år.
Speed airen är supersnygg och funktionell, men snart kommer förmodligen nya modeller från GPA och då blir speed airen "ute". Folk köper nya hjälmar och du har kvar din "gamla" speed air. :smirk:

JW-kopian från charles owen är inte alls lika nätt och fin. Den är högre.

Hmm.. Själv tänkte man köpa Speed air limited edition om jag har råd dvs :) Sommarjobbar och tänkte köpa mig en laptop också :angel:

GPA tycker jag. Denna som jag har är rätt het. Iofs inge speed air men snygg ändå.

directpopup.jsp

Vad är det för fråga?!

Och ett Dubbeldajm är ett Dubbeldajm. Det säger sig själv liksom.

JW'n är ju helt klart finare, GPA Speed Air är bland det fulaste jag sett :S Ser ju ut som en cykelhjälm. Har Charles Owen gjort en kopia på sin egen hjälm? :S Är det inte hjälmen Wellington ni menar isf?

jag tycker att JW är mycker mer snygg då man faktsikt kan ha mer nytta av den, man kan rida dressyr med den, utan att det ser jätte "hoppigt" ut. och varför köpa en beg hjälm, när du kan få en lika snygg JW ny för samma pris ;)

Får man vara med här boys?

Om man äter ett dajm blir man så törstig.

Jos någon?

EN dajm heter det! Dumskalle!

I Belgien heter det ett dajm. Så det så!
Din användarbild skrämmer mig dessutom! Bara så du vet.

:cry: Det var den finaste jag hade.

Den är så fin så fin. Nu ska du inte vara ledsen kära Marcus.
Bara att ta nya tag. Hoppkarusellen är hård med många hårda ord.
Fick du låna Ehnings stövelsklister?

Du är en bra man. Ja, det fick jag. Ehnne är också en bra man.

:)

Liknande trådar

Gnägg Nu kära vänner har jag råkat ut för ett problem som känns både fånigt och ytligt, nästan pinsamt til och med. Men jag bjuder på det och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 259
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: carriemma
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 958
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025