Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IrpaSnirpa skrev:Mig veterligen hade denna personen inget där att göra. Enligt Svensk Galopp så har personen även fått lite böter på ett par hundralappar.
Sen vad som är sant och inte kan man ju spekulera i.
Inna skrev:sitter man ner inne i boxen kan man inte räkna med att synas.. .
Inna skrev:Tackar! Det värmer att få höra, nybörjare som man är..
Jag uppfattade det som att han satt på huk och reste på sig precis som starten gick.. Har inte blivit så skraj på länge faktiskt. Tur i oturen att det gick bra för honom i alla fall..
Men du kanske kan förklara för mig hur det går till med såna här saker.. Kan man lämna in en protest om man får loppet stört av en sån sak.. Jag och F satt och snackade lite om det efter, i detta fallet blev ju nr 2 (tror jag det var) helt klart väldigt störd helt utan egen förskyllan.. Eller är det bara att "gilla läget" och hoppas på att det inte händer igen?
AnLa skrev:Oavsett vem som lastar hästen, startpersonal eller annan är det ju dumt att släppa starten innan denne hunnit ut...
Det faktum att han har fått böter betalar ju inte resa och löp för den stackaren som blev drabbad...
Ninniw skrev:Gud så kul att hör att du hade et trevligt! Det behövs verkligen nya besökare för kommer folk bara till loppen så tenderar de att trivas! Många som spelar och/eller är engagerade i trav eller andra hästsporter föredra galopp när de väl pallrat sig ut.
Ett tipps är att skaffa ett konto på http://www.photobucket.com/
Där kan du ladda upp massa bilder adlelse gratis, länka dit o låta folk som är nyfikna titta.
Kokos skrev:sidan funkar inte
aja, kram kokos
Kokos skrev:sidan funkar inte
aja, kram kokos