Göteborg RidGymnasiet???

M

Mandiiie96

Hejsan! Jag undrar om nån vet om det finns nåt Ridgymnasie i Göteborg? :p
Jag bor i Torslanda och vill ha ett ganska nära gymnasie. I alla fall i Göteborg. Om ni vet nåt bra och ganska nära ridgymnasie så hör av er till mej!!
Tack På Förhand!!!!!:banana:

Sv: Göteborg RidGymnasiet???

de finns ju plönninge gymnasiet fats de ligger ju lite ovanför halmstad. de e ju internat så mankan bo där.

Vet att min fodervärd går någonstanns i göteborgstrakten på nått hästgymnasium, men har ingen aning om mer än så

August Kobb eller vad det heter, de sammarbetar med GRK

Sedan höstterminen 2004 har GFRK ett samarbete med August Kobbs Naturbruksgymnasium i stadsmiljö. Det är gymnasiets djurvårdsprogram, med inriktning häst, som delvis bedrivs hos oss.

så står det på gfrks hemsida.

kungsbacka finns ju, om det är så bra är ju en annan grej..

Det finns ju nåt gymnasie som har samarbete med clarebergs ridskola/ridklubb. Jag skall fråga på jobbet, har en arbetskamrat vars dotter började där nu i höst. Finns även August kobbs gymnasium som har samarbete med en islandshästfirma i lindome söder om gbg.

Sen finns ju kungsbacka ridklubb/elof lindälvsgymnasiet och något som heter kungsbacka ridgymnasie(tror jag det var) det är iaf inte samma som eloflindälv och startade första terminen nu i höst.

Det finns ju nåt gymnasie som har samarbete med clarebergs ridskola/ridklubb. Jag skall fråga på jobbet, har en arbetskamrat vars dotter började där nu i höst.

Tror du tänkte på Bräckegymnasiet

Sen finns Hallands Ridgymnasium som har skolor i Borås, Kungsbacka och Varberg

Inne i gbg finns ju bräcke(e på clareberg), Burgården(agust kobb, é på gfrk å raudhettan)) å så ett till som startar nu till hösten(kommer vara på billdal).
Sen i kungsbacka finns det ju elof lindälv (e på kungsbacka) å Ingvarssons.
elof lindälv é dock inte att rekomendera om man kommit en bit i ridningen å vill utvecklas under skoltiden...

Liknande trådar

Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
213
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: Äpplet.
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 137
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka