Göteborg i dag

shady

Trådstartare
Någon som hade starthäst/ar? Hur har det gått? Någon som såg hur det gick för Wings of fire i trio loppet?

Sv: Göteborg i dag

Hej vännen!

Nää, jag har ingen starthäst och jag var inte i Göteborg heller.. men håller koll gör jag (mest på araberna ;o), letade fram resultatet för W. of fire Lopp 5!

Kolla även in lopp 4 :idea: .. där den nu 10-åriga dottern till min lånehingst gick in som 2:a!!! :banana:

Detta arablöp var endast för STON med kvinnliga jockyer.. dessutom visade det sig att alla stona t.o.m har kvinnliga tränare!! :bow:

Tack för infon gumman. Hur är det? Är det du på fotot? Tycker mig känna igen det ansiktet sedan min tid på Finsta. Men jag kan ha fel. Häftigt med aeab loppet. Kul för dig med hingsten där.

shady skrev:
Tack för infon gumman. Hur är det? Är det du på fotot?
Vassegoo.. sååå lite så!
Jodå, det är huvvet upp & fossarna ner.. hankar mig framåt så sakteliga, med viss hjälp från familj m.fl, m.fl ;)

Visst är det 'gumman' på fotot, men det måste varit en dubbelgångare du såg på Finsta (kanske), för jag har inte varit där mer än ett fåtal ggr i mitt liv.. några tävlingar, kurser & premiering!!

Sov gott

önskar

Fast det är ju länge sedan jag gick där. Antingen har jag sett dig i närheten. Du bor ju inte sååå långt ifråb, eller så är du bara lik någon. Lova att höra av dig om det är något. Smiley kram (om det funnits någon)

Liknande trådar

Kultur Hur firar ni Miniatyrrävens dag? För er som inte vet vad det är så är det den i särklass viktigaste dagen för små och mindre...
2
Svar
24
· Visningar
1 696
Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 866
Senast: Piaff
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 887
Senast: Missemus
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 368
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama