Gordon setter

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Jessie14
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 5 355
Sv: Gordon setter

Ja det stämmer, vart kommer dina gs ifrån? Är det två hanar du har?

Ja, min pappas hundar igentligen. Har just nu en som kommer från getryggens DT, han heter hasse och är 4 år och sedan en som heter Bosse som jag inte helt kommer ihåg kenneln. :)

Hallå! kul att fler har gordon! har en 1,5 årig tik =)

Hej hopp!
En fin tik, kommer man få se henne på jaktprov?

ok, tävlar ni med hundarna eller används dom i jakt.

Till duplobit- super snygg tik :D

till hesy - Min pappa tävlar jakt med dem, du kanske känner han "Jan Andersson". jag har väl startat nån agillity själv och lite sånt men ingen hit ;)

Tyvärr det säger mej inte så mycket, man träffar så många. Och jag har inte tävlat öppenklass ännu min tik skall upp i ökl nu under hösten. Men du får gärna hålla tummarna för oss nästa tisdag för då skall vi fixa apportbevis.

Jag håller redan tummarna :) berätta hur de går :) Ska du va med om fjällpokalen sen ?

Tyvärr så är jag klantig och missade första anmälningen, i år igen. Men nästa år SKALL vi delta då med Akira och Svea. Typiskt när det är i bruksvallarna i år, vi har stuga i messlingen så det var nära och bra. men men.

Jahaja, synd :) men brukar du vara med när de är gordon setter träffar? Var du med när det firades 100 års jubbeleumet? ** xD :)

Ja vi var där, ställde tiken på torsdagen var sedan med på jaktprov, lördag söndag

okej, :) var också där men han aldrig ställa ut .. kom på fredagen. :)

Nu Puttar Jag På Tråden! :D
någo nsom vill lägga in några bilder på era gordons? :D

kan man få se någon bild på era irländare? :D

kan man få se någon bild på era irländare? :D

DSC_0272.jpg
DSC_0289.jpg
st.jpg
spring.jpg
[

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 700
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 608
Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 720
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Tänkte att det kunde vara intressant att se hur stor variansen i raser är här inne på Buke genom att varje medlem får lista 1) vilken... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 044
Senast: Sebastian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Valp 2025