Göra om filmer från AVI

sannaaah

Trådstartare
till nåt annat..mindre format.Mina filmer blir suuuuuperstora som avi. Hur gör man om dom till typ mov eller nåt? måste man ha nåt spec program då eller? Jag fattar ingenting :angel:
 
Sv: Göra om filmer från AVI

Tja ett sett är att lägga in dom i Windows Movie Maker som följer med gratis i XP.

Annars kan du hitta lite trevlig information på denna adress
www.videohelp.com
 
Sv: Göra om filmer från AVI

Menar du att jag ska föstå dator ord på engelska dessutom!! :) hehe..Movie maker funkar inte på min dator :confused:
 
Sv: Göra om filmer från AVI

Hmm fungerar inte Movie Maker på din dator så blir det lite värre.
Det är annars ett väldigt enkelt program.

Får återkomma om jag har något annat alterantiv.
För många program är på Engelska och det begränsar valet
 
Sv: Göra om filmer från AVI

I quicktime pro kan du göra om filmer till olika format. Dessvärre kostar det en liten summa
 
Sv: Göra om filmer från AVI

Finns många program som kan hjälpa att minska filen men vet inte någon på svenska utan bara på engelska.
 
Sv: Göra om filmer från AVI

sannaaah skrev:
till nåt annat..mindre format.Mina filmer blir suuuuuperstora som avi. Hur gör man om dom till typ mov eller nåt? måste man ha nåt spec program då eller? Jag fattar ingenting :angel:

Pratar du om nerladdad film, eller DV film eller vad? Lite mer info tack.
 

Liknande trådar

L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
8 178
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: miumiu
·
Tjatter Ska resa till Kreta med några barndoms-/ungdomsvänner (bara damer). Vi ska bo i en lägenhet mitt i Rethymnon, men precis vid stranden...
Svar
4
· Visningar
532
Senast: Tranan
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 098
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp