Gör veterinärer missar ibland eller nojjar jag i onödan?

Sv: Gör veterinärer missar ibland eller nojjar jag i onödan?

jag vet att alternativ behandlingar inte ska utföras om hästen är under behandling. fast vad som sägs exakt vet jag inte, därav frågade jag, någon vet säkert.
 
Sv: Gör veterinärer missar ibland eller nojjar jag i onödan?

Det var pga hans specialområde jag tog ut honom. Fabbe har nämligen blivit tillrättad i just SI-lederna förut, men nu hittades inget. Och han gick ju självklart igenom resten av kroppen oxå. Men tidigare kiropraktor som rättat till honom i SI-lederna har inte heller hittat nått mer än just SI-lederna utan sa som H*kan att han var fin och "felfri" i övrigt.

Då är ju det positivt iallafall! :)
Då får du finkamma benen. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
448
Senast: Grazing
·
Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 665
Senast: Sirap
·
Hästvård Jag har ett 15-årigt hoppsto jag hämtat hem från betet för 1,5 vecka sedan. Hon har alltid varit något smått klumpig av sig men har de...
Svar
8
· Visningar
1 881
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sytråden del 4
  • Vilket recept söker jag?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp