Goldenägare!

M

midnight Rags

Är en otroligt stolt ägare utav av en härlig liten Goldenhane som nu är 5 månader.

Min fråga är hur vanligt det är med hanhundsilskna Goldens?

Sv: Goldenägare!

Har nog aldrig stött på en hanhundsilsken golden. De brukar ju vara så godmodiga. Men det finns säkert de som är det också.

Jag har hört om flera hunddagis i trakten som inte längre tar emot goldenhanar... Men det är just ett rykte...

Själv har jag en goldentös som älskar allt o alla!

Jag har dock ingen golden, men en schäferblandras som är väldigt ilsken på andra hanhundar. Vi tror att det beror på att han som liten valp blev påhoppad av en stor hane. Eller så beror det på något annat.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
379
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 902
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 392
Senast: Sezziyanen
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
742
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka